Tunneltågföraren/storebror ser dig...

Övriga diskussioner om lokaltrafik som ej platsar i andra forum. (exempelvis lokaltrafik med båtar)

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Övriga diskussioner om lokaltrafik som ej platsar i andra forum. (exempelvis lokaltrafik med båtar)
Allmänna forumregler
Henrik S

Tillstånf för publicering

Inlägg av Henrik S »

Nej, jag känner till at vår anonyme Specialagent inte meddelat konnex om den mer utåtriktade sidan av hans verksamhet, dvs att vi i realtid får ta del av utvecklingen.

Henrik S
Användarens profilbild
Fredrik E
Kontakt:

Inlägg av Fredrik E »

Finns och har alltid funnits människor som vill "leka" polis i samhället, är det inte i detta ämnet är det på vägarna eller gatorna.

Verkar vara ett typiskt exempel på en person som har hört något och sen handlat efter detta utan att ta reda på fakta, kallar sådant här ett exempel på hur tredje part lägger sig i utan att egentligen inte har något att tillägga utan bara vill yttra sig(finns oftast något som grott länge hos sådana här personer).
Ser det då och då i jobbet som spvf eller TL.
Doomsday

Inlägg av Doomsday »

Tjusig sida, Ralf. Keep up the good work.

Sen, måste jag ge en stor eloge för det magnifika förklarande inlägget.

/Doomsday
(själv mycket anonym av erfarenhet från forumbråk en gång i tiden med hotelsebrev hemskickade i brevlådan)
Användarens profilbild
Patrik77

Inlägg av Patrik77 »

En fantastisk fin sida du har Ralf. Mycket tjusiga bilder. Det syns direkt att du lagt ner ett stort arbete på den. Önskar dig lycka till med fotograferandet i fortsättningen, och låt dig inte nedslås av dumma inlägg.

Vänliga hälsningar

Patrik
Nupski

Inlägg av Nupski »

Grym sida må jag säga....
Henrik Lind

Inlägg av Henrik Lind »

Ralf!

Snygga bilder må jag säga. Gillade verkligen kvällsbilderna från Barca. Jag undrar vad för slags kamera du har använt till att ta dessa bilder.

Mvh

Henke
Skriv svar