Hur ofta besöker ni forum?

Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler

Hur ofta besöker du Swetramway Forum

1-10 ggr/dag
22
42%
11-20 ggr/dag
6
11%
1-10 ggr/vecka
13
25%
11-20 ggr/vecka
3
6%
21-30 ggr/vecka
1
2%
1-10 ggr/månad
5
9%
11-20 ggr/månad
1
2%
21-30 ggr/månad
0
Inga röster
5-20 ggr/halvår
0
Inga röster
Mer sällana/annat antal
2
4%

Antal röster: 53

Användarens profilbild
mjtag
Kontakt:

Hur ofta besöker ni forum?

Inlägg av mjtag »

Hejsan!
Satt och funderade lite på hur ofta jag besöker Swetramway Forum, och andra forum också för den delen. Hur som helst, så besöker jag själv Swetramway forum c:a 7 ggr/dag. Oftare om jag har gjort inlägg nyligen.

Hur ofta besöker ni andra forum?
/Martin. Spårväg och kontanter, ja tack.
Besök gärna min blogg, hemsida, eller Instagram
Mikael Karlsson

Inlägg av Mikael Karlsson »

Allt för ofta. Men jag har minskat på det den senaste tiden. Funderar på att dra mig tillbaka helt. :?
Kingsthrone
Kontakt:

Inlägg av Kingsthrone »

Väldigt vad alternativen överlappar varann...
Användarens profilbild
mjtag
Kontakt:

Inlägg av mjtag »

Kingsthrone skrev:Väldigt vad alternativen överlappar varann...
Förstår inte riktigt vad du menar men det var inte det lättaste att göra alternativen. Dom kanske är ganska lika men om man är tveksam till vad man ska svara så rekommenderar jag nedersta alternativet, alltså "mer sällan/annat antal".
Användarens profilbild
Daniel R

Inlägg av Daniel R »

Håller med om överlappningen, om jag besöker forumet en gång om dagen, ska jag då välja alternativet 1-10 gånger om dagen eller 1-10 gånger i veckan. Det sista låter ju mest rimligt, men båda alternativen är ju sanna.
- Daniel
"You can't look dignified while having fun!"
Användarens profilbild
M_M

Inlägg av M_M »

överlappningen = dagens i-lands-problem :cheesygrin: :cheesygrin: :cheesygrin: :mrgreen:
Mr. Burns

Inlägg av Mr. Burns »

mats skrev:överlappningen = dagens i-lands-problem :cheesygrin: :cheesygrin: :cheesygrin: :mrgreen:
Absolut, men det vore kul att få se lite besöksstatistik. Tyvärr blir det rätt svårt att dra några slutsatser med så många alternativ (som dessutom som sagt överlappar varandra).
Användarens profilbild
mjtag
Kontakt:

Inlägg av mjtag »

Mr. Burns skrev:
mats skrev:överlappningen = dagens i-lands-problem :cheesygrin: :cheesygrin: :cheesygrin: :mrgreen:
Absolut, men det vore kul att få se lite besöksstatistik. Tyvärr blir det rätt svårt att dra några slutsatser med så många alternativ (som dessutom som sagt överlappar varandra).
Ni behöver inte svara på undersökningen om ni inte vill. Det var inte det lättaste att göra lämpliga svarsalternativ. Om ni inte vet vilket alternativ som passar bäst, svara med det längst ned, alltså "mer sällan/annat antal".
Användarens profilbild
M_M

Inlägg av M_M »

Mr. Burns skrev:
Det låter annars som nåt som webbmaster borde kunna trolla fram i form av statistik från webbhotellet. Fast den statistiken är kanske inte kopplad direkt till inloggning på forumet o.s.v., men hyffsade siffror borde finnas.
Användarens profilbild
Martin

Inlägg av Martin »

Betänk att de som besöker forum ca 5 ggr/halvår kanske inte kommer vara inloggade på ett par månader, så för att få en rättvisande bild bör omröstningen fortgå i ett halvår ungefär :?
SpårisTobbe

Inlägg av SpårisTobbe »

jag hänger här hela dagarna
Backar upp dig BussJohan
Låst