Hur ofta besöker ni forum?
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Hur ofta besöker ni forum?
Hejsan!
Satt och funderade lite på hur ofta jag besöker Swetramway Forum, och andra forum också för den delen. Hur som helst, så besöker jag själv Swetramway forum c:a 7 ggr/dag. Oftare om jag har gjort inlägg nyligen.
Hur ofta besöker ni andra forum?
Satt och funderade lite på hur ofta jag besöker Swetramway Forum, och andra forum också för den delen. Hur som helst, så besöker jag själv Swetramway forum c:a 7 ggr/dag. Oftare om jag har gjort inlägg nyligen.
Hur ofta besöker ni andra forum?
-
-
- Kontakt:
Ni behöver inte svara på undersökningen om ni inte vill. Det var inte det lättaste att göra lämpliga svarsalternativ. Om ni inte vet vilket alternativ som passar bäst, svara med det längst ned, alltså "mer sällan/annat antal".Mr. Burns skrev:Absolut, men det vore kul att få se lite besöksstatistik. Tyvärr blir det rätt svårt att dra några slutsatser med så många alternativ (som dessutom som sagt överlappar varandra).mats skrev:överlappningen = dagens i-lands-problem![]()
![]()
![]()
Det låter annars som nåt som webbmaster borde kunna trolla fram i form av statistik från webbhotellet. Fast den statistiken är kanske inte kopplad direkt till inloggning på forumet o.s.v., men hyffsade siffror borde finnas.Mr. Burns skrev:Absolut, men det vore kul att få se lite besöksstatistik. Tyvärr blir det rätt svårt att dra några slutsatser med så många alternativ (som dessutom som sagt överlappar varandra).mats skrev:överlappningen = dagens i-lands-problem![]()
![]()
![]()
-