Sista gröna tunnelvagnarna!
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Sista gröna tunnelvagnarna!
Glöm inte bort att inom en mycket snar framtid rullar de sista gröna tunnelvagnarna i ordinarie trafik! Det handlar naturligtvis om de sista C13 som nu utrangeras och skrotas i snabb takt. De sista lär troligen försvinna kring årsskiftet. Så fram med kamerorna och fota de sista vagnarna med tunnelbanans ursprungsfärg!!
-
- Kontakt:
Re: Sista gröna tunnelvagnarna!
Jodå, min vän. plåtar dem nästan dagligen så jag har mycket gott om C13 på grönbete...Markus Eisler skrev:Glöm inte bort att inom en mycket snar framtid rullar de sista gröna tunnelvagnarna i ordinarie trafik! Det handlar naturligtvis om de sista C13 som nu utrangeras och skrotas i snabb takt. De sista lär troligen försvinna kring årsskiftet. Så fram med kamerorna och fota de sista vagnarna med tunnelbanans ursprungsfärg!!
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.