http://picasaweb.google.com/tuxicated/B ... 201Leveres#
Tirsdag 8. desember leverte Stadler en nøkkelferdig sporvogn til depotet på Kronstad. Det var bare å slippe opp strømavtakeren og kjøre vognen i hus for egen maskin, operasjonen foregikk helt smertefritt. Som ansatt hos Bybanen fikk jeg anledning til å følge transporten fra begynnelse til slutt sammen med min kollega Tom Potter. Ferden begynner på Skoltegrunnskaien natt til 8. ca. 0200 og ender på verkstedsporet ca. 1300 når vognen stod i ro, klar for Stadlers idriftsettingsprøver.
Mvh Jimmy Schmincke
Baneingeniør
Bybanen AS
Bergens 201 er levert
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Re: Bergens 201 er levert
Flott å se bilder fra dette Jimmy!
Håper du etterhvert kan komme med bilder fra prøvekjøringene, og raporter om hvordan de stiger frem
Andreas
Håper du etterhvert kan komme med bilder fra prøvekjøringene, og raporter om hvordan de stiger frem
Andreas
-
Fantastiske bilder. Var desverre i byen akkurat i det vognen kom av lastebilen. Men gleder meg til å se testkjøringene.
-
- Kontakt:
Hej Jimmy och Tom!
Gratulerar till den stora händelsen. Ser fram mot nästa sommar och trafikstarten! Vilket datum är aktuellt?
Hälsningar
Björn
Gratulerar till den stora händelsen. Ser fram mot nästa sommar och trafikstarten! Vilket datum är aktuellt?
Hälsningar
Björn
-
22 Juni er vel den som er nå. Kan vel bli endret enda.