Bergens 201 er levert

Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
JiSC
Kontakt:

Bergens 201 er levert

Inlägg av JiSC »

http://picasaweb.google.com/tuxicated/B ... 201Leveres#

Tirsdag 8. desember leverte Stadler en nøkkelferdig sporvogn til depotet på Kronstad. Det var bare å slippe opp strømavtakeren og kjøre vognen i hus for egen maskin, operasjonen foregikk helt smertefritt. Som ansatt hos Bybanen fikk jeg anledning til å følge transporten fra begynnelse til slutt sammen med min kollega Tom Potter. Ferden begynner på Skoltegrunnskaien natt til 8. ca. 0200 og ender på verkstedsporet ca. 1300 når vognen stod i ro, klar for Stadlers idriftsettingsprøver.

Mvh Jimmy Schmincke
Baneingeniør
Bybanen AS
Användarens profilbild
Andy

Re: Bergens 201 er levert

Inlägg av Andy »

Flott å se bilder fra dette Jimmy!
Håper du etterhvert kan komme med bilder fra prøvekjøringene, og raporter om hvordan de stiger frem

Andreas
GhostViper

Inlägg av GhostViper »

Fantastiske bilder. Var desverre i byen akkurat i det vognen kom av lastebilen. Men gleder meg til å se testkjøringene.
Björn Stråhle
Kontakt:

Inlägg av Björn Stråhle »

Hej Jimmy och Tom!

Gratulerar till den stora händelsen. Ser fram mot nästa sommar och trafikstarten! Vilket datum är aktuellt?

Hälsningar
Björn
GhostViper

Inlägg av GhostViper »

22 Juni er vel den som er nå. Kan vel bli endret enda.
Skriv svar