En liten bild på en liten spårvagn i en liten stad
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
En liten bild på en liten spårvagn i en liten stad
Vid bildvisning på ett annat forum så passerade denna bild förbi. Jag tror inte jag visat den här tidigare.

Trevligt, var är vi och när är detta?
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Är det den staden som nyligen återöppnade en linje delvis och drivs av nån förening eller så?
//Bussmicke.
Stolt ägare av:
Stolt ägare av:
- Nils Carl Aspenberg
Sporveien har i sommer gått daglig for første gang siden 1991. Den skulle ta vinterpause i slutten av oktober, men det var initiativ til å forlenge kjøringen ut året. En vogn har gått i halvtimestrafikk til rundt kl 21. Under et kirkearrangement var det så mange reisende at det ble kjørt to tog i kvarterstrafikk. Tyvärr er halve sporveien revet.