Är det så otroligt jobbigt att svara på ett inlägg, så fort det kommer bilder med kvalitet så bara passeras det för att disskutera inventarienummer på någon toalettstol i X53-5 1337 eller liknande. Fram för mer kvalitativa bildinlägg likt detta!
Första bilden: Härligt ljus i kombination med rimfrosten, det gör bilden bra. Samma med stolparna i förgrunden, desto mindre intressant motiv kanske men det är ju inte fokus på bara det.
Andra bilden: Vilken fotoplats, gillar skarpt vattnet och att du tar med mycket av det landskapet, som verkligen förtjänar o visas!
Tredje bilden: Udda känsla, på något sätt "intryckt" med järnvägen mellan hus och träd. Snygga färger, speciellt på buskagen.
Fjärde bilden: Kompositionen gillas, vagnarna är en grymt bra färgklick mot det tråkiga gråa loket och himlen i mina ögon. Vägen som försvinner ut i omtsatt riktning är också bra.
Femte bilden: Mer vardags/dokumentativt, gillar väl inte den lika mycket som de andra får jag erkänna. Lite rörigt med stolparna bakom me alla bilder måste ju tas så "mupparna" om 30år får se bilder av hög kvalitet och korrekt exponering...
Sjätte bilden: Till skillnad från TMZ'a bilden är himlen mer livad och dessutom är loket o landskapet snyggt grönt mot naturen. Grymt snygg komposition, avundas att din bild blev så mycket bättre än min från samma tillfälle!
Så kom igen ni andra, det är inte omöjligt o fälla såväl en stor kommentar som en liten, det uppskattas av alla och sporrar. Gyllene regeln någon?
(Obs. inte kritik mot grovsnus inlägg utan den allmäna stämningen här som jag upplever det!

)