Jag tog den här bilden när den var på väg åt andra hållet med en forumskribent bakom ratten och en annan i passagerarsätet bredvid.simonbertilsson skrev:NerdBoy skrev:Busslink 4422 som linje 681 på Pålsundsbron:
Hur såg du det...?
Nu kör vi lite Skymningsbilder!!
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Ärligt talat kom jag inte ihåg att jag hade lagt ut den tidigare, det var först när jag fick frågan om numret som jag kollade vad jag plåtade den dagen och insåg att bilden var återanvänd.mickeb skrev:Kände igen den. Och nej, du får inte beröm två gånger för samma bild!
Om jag behåller temat men hoppar ett år bakåt i tiden så är jag nästan 100% säker på att den här inte är visad tidigare:

Då hette linjen 671 och bussen är högst sannolikt någon av Busslink 4608-4611.

//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
-
Robert Härlin
Re: Nu kör vi lite Skymningsbilder!!
Mina bilder är ©Hannes R
”A developed country is not a place where the poor have cars. It’s where the rich use public transportation.”
Canon 5D MkII, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 100mm f/2.8 Macro, 100-400mm f/4.5-5.6 L, Sigma 12-24mm f/4.5-5.6
”A developed country is not a place where the poor have cars. It’s where the rich use public transportation.”
Canon 5D MkII, 24-70mm f/2.8 L, 50mm f/1.4, 100mm f/2.8 Macro, 100-400mm f/4.5-5.6 L, Sigma 12-24mm f/4.5-5.6

Fick en hytt med fönster föröver på Silja mot Helsingfors.
AGR
Alla mina bilder på forum är © AGR
Åk effektivt åk kollektivt!
Använder numera en Canon EOS 1000D
Alla mina bilder på forum är © AGR
Åk effektivt åk kollektivt!
Använder numera en Canon EOS 1000D
Underbara bilder Malte!
Norr om Göta älvbron

Hamnen

Hamnen

Bättre att fråga och verka okunnig, än att tiga och förbli det.
Bumpar väl tråden med denna bild från igår...

Åååå - vill ha en T44.Grovsnus skrev:Hamnen
(En elektrisk alltså, växelström - som kan gå på analog räls i skala 1:87. Och inte betala tusentals för den... Jajaja... Drömma kan man ju
Professionell tyckare
Kaggeholm, Ekerö igårkväll. Mälaren låg lugn och stilla.

Kommentera gärna

Kommentera gärna
Pentax for life!
Strålande vackert Puggen!
Mina bilder är ©Hannes R