Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare) Allmänna forumregler
På Mickes tema med naturbilderna tycker jag vi kör en lika dan tråd med solnedgångar/skymningar.. Här kommer mina två bidrag, en från storstan Kristianstad och en från bystan (vägen mellan Broby och Sibbhult i den ökända Lunnom'a backen)
Duger den här? Den är tagen i Häljaröd, som ligger mellan Ängelholm och Höganäs. Vattnet vi ser är alltså Skälderviken, och gatuljusen kommer från Ängelholm och samhället Skälderviken.
Edit: Din första bild var riktigt fin Andreas! Kristianstad vattenrike är riktigt fint, och enkelt att nå från järnvägsstationen!
Senast redigerad av simonbertilsson den onsdag 18 april 2007 22:20, redigerad totalt 1 gånger.
simonbertilsson skrev:Duger den här? Den är tagen i Häljaröd, som ligger mellan Ängelholm och Höganäs. Vattnet vi ser är alltså Skälderviken, och gatuljusen kommer från Ängelholm och samhället Skälderviken.
Edit: Din första bild var riktigt fin Andreas! Kristianstad vattenrike är riktigt fint, och enkelt att nå från järnvägsstationen!
Din bild är riktigt fin Simon.. Jo skåning som man är så är jag med på noterna var du är på ett ungefär.. Tack för berömmet, ja vattenriket kan bjuda på mycke trevliga bilder och upplevelser..
Andreas Ljungqvist skrev:På Mickes tema med naturbilderna tycker jag vi kör en lika dan tråd med solnedgångar/skymningar.. Här kommer mina två bidrag, en från storstan Kristianstad och en från bystan (vägen mellan Broby och Sibbhult i den ökända Lunnom'a backen)
Nu vill jag se andras bidrag..
Riktigt stämmningsfullt Andreas. Tyvärr har jag inga skymningsbilder att leverera själv
bruse skrev:Äh, fan, tror jag slänger mina kameror. Får ju dåligt självförtroende direkt!
Du, i så fall skulle jag också göra det. (Var inte orolig, jag ser ditt leende!)
Men jag gläds åt dem som kan, och ska jag plocka ut nån särskild så liger MalteR och Puggen högt upp på min lista. Ni andra, var inte ledsna för det, era bilder är också mycket finare än jag någonsin kommer att lyckas med. Troligen.