Kan någon fixa bilder?

Visa bilder på bussar i reguljär lokaltrafik här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Visa bilder på bussar i reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Saabare

Kan någon fixa bilder?

Inlägg av Saabare »

Som rubriken lyder. Någon som kan fixa bilder från interiören i Veolia Norrköpings B7LA?
OSkar000
Kontakt:

Inlägg av OSkar000 »

Kan försöka fixa det nästa gång jag är i Norrköping.
Saabare

Inlägg av Saabare »

OSkar000 skrev:Kan försöka fixa det nästa gång jag är i Norrköping.
Tack så mycket :) .
Saabare

Inlägg av Saabare »

Ingen som har bilder från interiören i Veolia Norrköpings B7LA?
Saabare

Inlägg av Saabare »

Ingen?
Användarens profilbild
Bussmicke
Kontakt:

Inlägg av Bussmicke »

Det går inte fortare för att man tjatar..
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.

Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Saabare

Inlägg av Saabare »

Ingen som har bilder? Eller finns det någon webbsida som har bilder från interiören i Veolia Norrköpings B7LA?
Användarens profilbild
bark
Kontakt:

Inlägg av bark »

Om du nu är så desperat efter de här bilderna får du nog erbjuda någon pengar för jobbet. Mig veterligt är vi här bara fritidsinfrastrukturfotografer som gör det här för att det är kul. Och uppenbarligen tycker ingen här att det är tillräckligt kul.
Användarens profilbild
NerdBoy

Inlägg av NerdBoy »

bark skrev:Om du nu är så desperat efter de här bilderna får du nog erbjuda någon pengar för jobbet. Mig veterligt är vi här bara fritidsinfrastrukturfotografer som gör det här för att det är kul. Och uppenbarligen tycker ingen här att det är tillräckligt kul.
Det är väl dessutom ganska få som håller till i Norrköping. :o
Saabare

Inlägg av Saabare »

NerdBoy skrev:
bark skrev:Om du nu är så desperat efter de här bilderna får du nog erbjuda någon pengar för jobbet. Mig veterligt är vi här bara fritidsinfrastrukturfotografer som gör det här för att det är kul. Och uppenbarligen tycker ingen här att det är tillräckligt kul.
Ska nog leta på Google istället. Kanske hittar något där. Annars kanske jag ger mig ut själv dit och fotar. Eller vad tror ni?
Byggare Bob

Inlägg av Byggare Bob »

Saabare skrev:
NerdBoy skrev:
Ska nog leta på Google istället. Kanske hittar något där. Annars kanske jag ger mig ut själv dit och fotar. Eller vad tror ni?
Säger som talesättet:
Själv är bäste dräng... :wink:
Saabare

Inlägg av Saabare »

Hittade tyvärr inget :( . Men ska söka mer
Saabare

Inlägg av Saabare »

Hitta inten webbsida med de bilder jag önska :cry: . Men om jag inte hittar så klarar jag mig. Kanske ska dit den 5:e maj. Vilka linjer kör den på?
Olaf Lindström
Kontakt:

Inlägg av Olaf Lindström »

Saabare skrev:Hitta inten webbsida med de bilder jag önska :cry: . Men om jag inte hittar så klarar jag mig. Kanske ska dit den 5:e maj. Vilka linjer kör den på?
Hur mycket betalar du för en bild av fordonet ifråga? Jag ska till Norrköpings på söndag! Nä men skämt åsido så vet jag inte hur den ser ut men har ev. en del tid att spendera där då och får väl hoppas att jag hittar den, kanske betalar det hela resan! :lol: :wink:
Mvh: Olaf Lindström
Fotograf Olaf Lindström
Saabare

Inlägg av Saabare »

Olaf Lindström skrev:
Saabare skrev:Hitta inten webbsida med de bilder jag önska :cry: . Men om jag inte hittar så klarar jag mig. Kanske ska dit den 5:e maj. Vilka linjer kör den på?
Hur mycket betalar du för en bild av fordonet ifråga? Jag ska till Norrköpings på söndag! Nä men skämt åsido så vet jag inte hur den ser ut men har ev. en del tid att spendera där då och får väl hoppas att jag hittar den, kanske betalar det hela resan! :lol: :wink:
Den ser ut så här: http://lauri.1g.fi/joukkol/kuvat/ruotsi ... 867_01.jpg
. Men vet ej vilka linjer den rullar på som oftast.
Skriv svar