Kan någon fixa bilder?
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kan någon fixa bilder?
Som rubriken lyder. Någon som kan fixa bilder från interiören i Veolia Norrköpings B7LA?
Det går inte fortare för att man tjatar..
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Om du nu är så desperat efter de här bilderna får du nog erbjuda någon pengar för jobbet. Mig veterligt är vi här bara fritidsinfrastrukturfotografer som gör det här för att det är kul. Och uppenbarligen tycker ingen här att det är tillräckligt kul.
Bildlicens: Creative Commons by-nc-sa.
Det är väl dessutom ganska få som håller till i Norrköping.bark skrev:Om du nu är så desperat efter de här bilderna får du nog erbjuda någon pengar för jobbet. Mig veterligt är vi här bara fritidsinfrastrukturfotografer som gör det här för att det är kul. Och uppenbarligen tycker ingen här att det är tillräckligt kul.

Ska nog leta på Google istället. Kanske hittar något där. Annars kanske jag ger mig ut själv dit och fotar. Eller vad tror ni?NerdBoy skrev:Det är väl dessutom ganska få som håller till i Norrköping.bark skrev:Om du nu är så desperat efter de här bilderna får du nog erbjuda någon pengar för jobbet. Mig veterligt är vi här bara fritidsinfrastrukturfotografer som gör det här för att det är kul. Och uppenbarligen tycker ingen här att det är tillräckligt kul.
-
Säger som talesättet:Saabare skrev:Ska nog leta på Google istället. Kanske hittar något där. Annars kanske jag ger mig ut själv dit och fotar. Eller vad tror ni?NerdBoy skrev:Det är väl dessutom ganska få som håller till i Norrköping.bark skrev:Om du nu är så desperat efter de här bilderna får du nog erbjuda någon pengar för jobbet. Mig veterligt är vi här bara fritidsinfrastrukturfotografer som gör det här för att det är kul. Och uppenbarligen tycker ingen här att det är tillräckligt kul.
Själv är bäste dräng...

-
- Kontakt:
Hur mycket betalar du för en bild av fordonet ifråga? Jag ska till Norrköpings på söndag! Nä men skämt åsido så vet jag inte hur den ser ut men har ev. en del tid att spendera där då och får väl hoppas att jag hittar den, kanske betalar det hela resan!Saabare skrev:Hitta inten webbsida med de bilder jag önska. Men om jag inte hittar så klarar jag mig. Kanske ska dit den 5:e maj. Vilka linjer kör den på?

Mvh: Olaf Lindström
Fotograf Olaf Lindström
Fotograf Olaf Lindström
Den ser ut så här: http://lauri.1g.fi/joukkol/kuvat/ruotsi ... 867_01.jpgOlaf Lindström skrev:Hur mycket betalar du för en bild av fordonet ifråga? Jag ska till Norrköpings på söndag! Nä men skämt åsido så vet jag inte hur den ser ut men har ev. en del tid att spendera där då och får väl hoppas att jag hittar den, kanske betalar det hela resan!Saabare skrev:Hitta inten webbsida med de bilder jag önska. Men om jag inte hittar så klarar jag mig. Kanske ska dit den 5:e maj. Vilka linjer kör den på?
![]()
. Men vet ej vilka linjer den rullar på som oftast.