daniel_s skrev:Putte är väl ingen cruisingbil direkt; SSS har andra fordon som passar bättre...
Ska bli kul att se i morgon hur 515:s hållplatsstolpe vid Odenplan har klarat sig. Den brukar vara i farozonen vid den här övningen, men den finns kanske ändå inte kvar längre?
Det förekommer alla typer av fordon på denna tillställning. Den skulle inte bli utbuad!
Vad brukar hända vid Odenplan?
Nu har ju SL dragit ner på trafiken i sommar, så det var inte många turer på linje 59 som blev försenade, och om jag i efterhand förstått störningsinfon på sl.se rätt så ställdes ingen trafik in. (Värre var det nog på Söder denna kväll!)
Polisen dirigerade trafiken vid Sveavägen X Odengatan så att bilarna inte släpptes in i korsningen om de inte fick plats på andra sidan densamma. Detta hjälpte nog 4:an m.fl. att hålla tidtabellen! Övriga trafikljus mellan Kungsgatan och Odengatan blinkade gult!
Så några bilder från i år.

Grabben hade sin egen badbalja med sig! (Mooningen i bakgrunden råkade passera just när jag tog bilden och var inte huvudmotivet!)

Bilen i förgrunden har tydligen en tiger i tanken, enligt klistermärket!
I bakgrunden, i det som jag kallar balvagn, bakom en John Deere, hade man kräftskiva! (Ekipaget var parkerat!)