Varför har MTR börjat att vända varannan linje 14 mot Mörby Centrum vid Tekniska högskolan på vardagmorgnar?
Gäller turerna som går från T-Centralen:
9:34
9:44
9:54
10 min trafik till Mörby Centrum
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Re: 10 min trafik till Mörby Centrum
Det är inte varannan avgång, det är var tredje! Antagligen ingångare som på detta sätt förstärker lite upp till Teh i stället för att vända vid Zinken eller Östermalmstorg.
Okej, väldigt mycket folk på 9:39 turen mot Mörby Centrum nu. Måste försöka att åka några avgångar tidigare.
Ja eller så kanske du kan ta 9.41 som borde vara rätt tom, utgår från Axelsberg.M224 skrev:Okej, väldigt mycket folk på 9:39 turen mot Mörby Centrum nu. Måste försöka att åka några avgångar tidigare.
Går inte då jag går på vid Hägerstensåsen. 

Ok, eftersom du angav tiderna vid Tce så tänkte jag att du kanske flyttat eller varit ute på äventyrM224 skrev:Går inte då jag går på vid Hägerstensåsen.

Jag hoppade av o bytte tåg vid TCE så lite äventyr blev det.daniel_s skrev:Ok, eftersom du angav tiderna vid Tce så tänkte jag att du kanske flyttat eller varit ute på äventyrM224 skrev:Går inte då jag går på vid Hägerstensåsen.