Från en välunderrättad källa kan jag meddela att en viss dam har uppenbarligen rymt till bana 3. Normalt har den alltid återfunnits på bana 1 och kunna glädja oss med sitt svala innandöme på sommaren.
Stefan
Rymling???
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
- Stefan Widén
Rymling???
Infrastrukturexpert med ansvar infrastrukturfrågor, hållplats- och spårnära underhåll
-
Re: Rymling???
"Med sitt svala innandöme" ? Ska vi gissa att det rör sig om C20F ? Som daglig åkare på tub3 har jag dock inte sett den än.Stefan Widén skrev:Från en välunderrättad källa kan jag meddela att en viss dam har uppenbarligen rymt till bana 3. Normalt har den alltid återfunnits på bana 1 och kunna glädja oss med sitt svala innandöme på sommaren.
Stefan
Air condition är ju annars rätt obehövligt på bana3 där det är en rätt jämn temperatur på ca 18C året runt
- DrMerkwurdigliebe
Re: Rymling???
Hon går på trean just nu men förmodligen bara lånad över helgerna?