POGO

Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Användarens profilbild
leifd
Kontakt:

POGO

Inlägg av leifd »

I dagens Norrköpings Tidningar, ser jag att vår tecknande vän Per-Olof POGO Olofsson avlidit efter en tids sjukdom den 19 mars 2013.

Dödsannons är införd i dagens Norrköpings Tidningar.
Begravning i Vänersborgs kyrka 11 april kl. 10.30.
Användarens profilbild
Hechtwagen

Re: POGO

Inlägg av Hechtwagen »

Blir svårt att ersätta honom! :(
Användarens profilbild
Per Lind

Inlägg av Per Lind »

Det sägs att ingen är oersättlig men faktum är att ingen annan är den andre lik så i framtiden får vi nöja oss med "nästan lika bra". Jag kände inte POGO personligen men jag har levt med hans fantastiska alsteer under hela min spårvägstid och jag kommer att sakna honom.
-Per
Sluta med plågsamma särskrivningar! Ord som uttalas ihop skall också skrivas ihop!
Användarens profilbild
2763

Inlägg av 2763 »

Ingen människa är ersättlig, ska det naturligtvis vara. Det är därför det är tragedi varje gång någon lämnar jordelivet. Vi är alla individer och får alla chansen att sätta vår prägel på tillvaron och kan skapa uppskattning och trivsel kring idé på olika sätt. Pogo gjorde just detta, om inte annat så genom sina teckningar och det är han värd att hedras för.

Frid över hans minne.
Med reservation för tyckfel.
Låst