SLs nya betalsystem.

Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl.

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Användarens profilbild
Tgoj gubben
Inlägg: 108
Blev medlem: fredag 30 april 2010 22:27
Ort: Eskilstuna

SLs nya betalsystem.

Inlägg av Tgoj gubben »

Mvh TGOJ gubben!
Användarens profilbild
Jourmaster
Moderator
Moderator
Inlägg: 801
Blev medlem: tisdag 07 december 2004 9:40

Re: SLs nya betalsystem.

Inlägg av Jourmaster »

Jourhavande forummoderator.
Låst