Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Rubriken är en lätt överdrift!
Man har i alla fall spärrat av en bit av en refug och en körbana. Där bilar man nu betongen på prov för att mäta vilken ljudnivå det ger upphov till. Det är väl för att veta hur man skall hantera butiksomflyttningarna under arbetet när det sedan verkligen blir av.
643 skrev:LÅ1 - Du märker då allt! I praktiken ändrade tråden inriktning för 8 dagar sedan....
jag hittar ingen direkt avvikelse från trådrubriken före 28 mars!?
(Att fråga om någon från ett annat arbete gått fel är ju knappast att flytta fokus från Klarabergsgatan.)
Leif A skrev:bildbevis bildbevis det måste finnas någon med kamera i innerstaden
Detta inlägg tolkade jag som en fråga efter bilder från Klarabergsgatan, eftersom det var det arbetet som diskussionen handlade om!
Som de flesta vet krävs det inte minsta uns av intelligens, kunskap, känsla, bondförnuft osv för att ägna sig åt löjligt
FORMELLT felfinneri - finns det inte mera produktiva saker att ägna sig åt? T ex att SPARKA sig trött!?
Sover Jourmaster? Kan tyvärr troligen ej själv ändra rubriknamnet....annars hade jag förstås gjort det!
INGEN har sagt något POSITIVT om att jag som ENDE forumskrivare visat (suddiga) bilder på det som verkade
rimligt att visa bilder på i sammanhanget....i TOTAL brist på andras insatser! (FULA ORD FULA ORD)
Är detta symptomatiskt?
Det går bra att ändra rubriken, dock bara i sitt eget inlägg, LÅ1 kan inte rå för att han råkade välja fel rubrik till tråden, men det är kanske inte för sent att ändra ännu
643 skrev:Som de flesta vet krävs det inte minsta uns av intelligens, kunskap, känsla, bondförnuft osv för att ägna sig åt löjligt
FORMELLT felfinneri - finns det inte mera produktiva saker att ägna sig åt? T ex att SPARKA sig trött!?
Sover Jourmaster? Kan tyvärr troligen ej själv ändra rubriknamnet....annars hade jag förstås gjort det!
INGEN har sagt något POSITIVT om att jag som ENDE forumskrivare visat (suddiga) bilder på det som verkade
rimligt att visa bilder på i sammanhanget....
Är detta symptomatiskt?
Du tar då i! Jag försökte markera att jag bara ville var lite vänlig, men också var lite förvånad! Trodde helt visst att det var ett misstag att bilderna hamnade i tråden som, så vitt jag förstått, ända fram till bilderna rört Klarabergsgatan. Jag har för mig att någon frågade efter bilder i tråden om arbetet i Hamnagatan. Så det verkade som om bilderna hamnat i galen tråd av misstag!
Så jag betackar mig för "löjligt FORMELLT felfinneri". Åtminstone i detta sammanhang! (Hops nu höll jag nästan på att bli arg också! )
EDIT: Bytte ut ett ord mot ett annat uttryck
Senast redigerad av LÅ1 den lördag 31 mars 2012 1:30, redigerad totalt 1 gånger.
daniel_s skrev:Det går bra att ändra rubriken, dock bara i sitt eget inlägg, LÅ1 kan inte rå för att han råkade välja fel rubrik till tråden, men det är kanske inte för sent att ändra ännu
Jag kunde ju inte veta vad som skulle dyka upp i tråden redan när jag skrev första inlägget!
daniel_s skrev:Det går bra att ändra rubriken, dock bara i sitt eget inlägg, LÅ1 kan inte rå för att han råkade välja fel rubrik till tråden, men det är kanske inte för sent att ändra ännu
Jag kunde ju inte veta vad som skulle dyka upp i tråden redan när jag skrev första inlägget!
Passerade Sergels torg i gatunivå i går och kom på att arbetsplatsen var borta. Och nog har varit det även tidigare när jag passerat. Man hann ju knappast vänja sig vid att arbetsplatsen fanns där, så man lägger inte märke till att den försvann.