
Ett kvartssekel går fort
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Ett kvartssekel senare
Här några bilder som Dietmar tog på samma ställe häromveckan när vi for runt på stadens spårburna värld .......



lle.



:-)lle
- Hechtwagen
- Inlägg: 3708
- Blev medlem: tisdag 29 april 2008 21:10
Re: Ett kvartssekel går fort
Att det gör! För ett kvartssekel sedan var gåshaga värdshus på första bilden både nedbrunnet och rivet med god marginal!
Re: Ett kvartssekel går fort
Du menar väl ett "drygt trejedelssekel"? 1974-2009 är 35 år... 