Övriga lokaltrafikbilder som exempelvis båtar här!
Moderatorer: Jourmaster , Infomaster
patrik_08
Inlägg: 152 Blev medlem: tisdag 18 oktober 2005 14:54
Inlägg
av patrik_08 » tisdag 26 maj 2009 22:28
Vilken hållplats? Linjenummer? Ort? Åt vilken riktning fotar jag (endhållplats)
Senast redigerad av
patrik_08 den tisdag 26 maj 2009 22:44, redigerad totalt 7 gång.
bruse
Inlägg: 9158 Blev medlem: fredag 31 maj 2002 8:50
Inlägg
av bruse » tisdag 26 maj 2009 22:31
Kan du minska bilden något, jag ser ungefär max en fjärdedel i taget.
De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark
patrik_08
Inlägg: 152 Blev medlem: tisdag 18 oktober 2005 14:54
Inlägg
av patrik_08 » tisdag 26 maj 2009 22:33
Sorry, prövar att lägga den som en länk
Kantorn
Inlägg: 7551 Blev medlem: tisdag 01 mars 2005 10:23
Ort: Ryssby
Inlägg
av Kantorn » tisdag 26 maj 2009 23:01
Jag gissar helt fräckt på Årsta havsbad.
Professionell tyckare
patrik_08
Inlägg: 152 Blev medlem: tisdag 18 oktober 2005 14:54
Inlägg
av patrik_08 » onsdag 27 maj 2009 9:17
Kantorn skrev: Jag gissar helt fräckt på Årsta havsbad.
Orten är Årsta Havsbad
: Men vilken hållplats?
Kristofer
Inlägg: 1558 Blev medlem: måndag 02 september 2002 9:11
Ort: Gotland (utvandrad stockholmare)
Kontakt:
Inlägg
av Kristofer » onsdag 27 maj 2009 9:25
Kantorn skrev: Jag gissar helt fräckt på Årsta havsbad.
Och jag specificerar med hållplatsnamnet Flottans plan, linjenumret 846 och destinationen Karlslundsplan / Årsta slott
Kantorn
Inlägg: 7551 Blev medlem: tisdag 01 mars 2005 10:23
Ort: Ryssby
Inlägg
av Kantorn » onsdag 27 maj 2009 9:25
Flottans plan?
EDIT: Rackarns - Kristofer hann före - enbart pga att mitt adsl-modem krånglade.
Grattis Kristofer!
Professionell tyckare
Kristofer
Inlägg: 1558 Blev medlem: måndag 02 september 2002 9:11
Ort: Gotland (utvandrad stockholmare)
Kontakt:
Inlägg
av Kristofer » onsdag 27 maj 2009 9:36
Kantorn skrev: Flottans plan?
EDIT: Rackarns - Kristofer hann före - enbart pga att mitt adsl-modem krånglade.
Grattis Kristofer!
Tack. Teknisk foul, kanske?
Kantorn
Inlägg: 7551 Blev medlem: tisdag 01 mars 2005 10:23
Ort: Ryssby
Inlägg
av Kantorn » onsdag 27 maj 2009 10:22
Kristofer skrev: Kantorn skrev: Flottans plan?
EDIT: Rackarns - Kristofer hann före - enbart pga att mitt adsl-modem krånglade.
Grattis Kristofer!
Tack. Teknisk foul, kanske?
Ja, det verkar det som.
Professionell tyckare
patrik_08
Inlägg: 152 Blev medlem: tisdag 18 oktober 2005 14:54
Inlägg
av patrik_08 » onsdag 27 maj 2009 14:49
Helt rätt! Flottans plan är det
Kantorn
Inlägg: 7551 Blev medlem: tisdag 01 mars 2005 10:23
Ort: Ryssby
Inlägg
av Kantorn » onsdag 27 maj 2009 22:17
Ska jag vara ärlig så var den lagom klurig för mig som inte känner till området alls. Lite koll på Google var Skärgårdsboden ligger - endast en i SL-land (utom Utö) - koll var det ligger - voilÃ
Professionell tyckare
patrik_08
Inlägg: 152 Blev medlem: tisdag 18 oktober 2005 14:54
Inlägg
av patrik_08 » torsdag 28 maj 2009 15:38
Kantorn skrev: Ska jag vara ärlig så var den lagom klurig för mig som inte känner till området alls. Lite koll på Google var Skärgårdsboden ligger - endast en i SL-land (utom Utö) - koll var det ligger - voilÃ
Ahh! Smart där