Ovanstående ser ut att vara i trakten av Högberga.
Visst ser det ut som det är på Lidingöbanan

. Men nej är faktiskt ute på Malmköping och kör, rutten går att ladda ner här, gjord av Patrik:
http://www.banbyggarna.se/msts/Rutter/MUMA.html
Ska skicka ett PM till dig

.
Vang 16 har inte de där skydden/gallren över ventilationsrutorna på sidorna, det är bara 373 som har dom. Hur det är med vagn 17 minns jag inte.
17 har också dem, tycker det ser lite snyggare ut, men jag kommer nog ta bort dem på vagn 16. Plus att göra inredningen mer korrekt, citerar mig själv lite tidigare:
Innan någon hinner göra en lång lista på saker som inte stämmer kan jag säga att vagnen är just nu en blandning av en A24C och en vanlig A24. Kommer troligen att ändras.
Vad gäller bilder från A30 och A32-hytter så kanske någn Veolia-anställd förare kan hjälpa dig
Hoppas det

. Men A30 behöver jag inga bilder på.
Måste säga att de är fantastiskt snyggt gjorda, oavsett om de är "korrekta" eller inte.
Tackar

. En del är väldigt noga med detaljera att allt stämmer, själv dras jag till att göra saker lite blandat.
Skuggan under den senaste ser lite suspekt ut, kanske någon virtuell bottenplatta som inte växt med modellen?
Oj, har missat det, tack för att du sa till, ska kolla vad som är fel, för det där ser ju inte bra ut.