Har suttit och fixat och trixat med den nuvarande SL kartan, hur den skulle kunna se ut om ca 50år? Jag vet inte hur realistisk den är, men har försökt att följa de planer som finns planerade inför framtiden. t.ex danvikslösen, norra station/karolinska mf
Är det något som ska läggas till, eller tas bort? ge gärna synpunkter
Har suttit och fixat och trixat med den nuvarande SL kartan, hur den skulle kunna se ut om ca 50år? Jag vet inte hur realistisk den är, men har försökt att följa de planer som finns planerade inför framtiden. t.ex danvikslösen, norra station/karolinska mf
Är det något som ska läggas till, eller tas bort? ge gärna synpunkter
Linje 18 går både till Skarpnäck och Farsta strand. Ta bort linje 30 och låt linje 12 forsätta ut på Mälarö. En linje 20 på norra delen av Lidingö kommer nog att behövas i framtiden.
Jag saknar dock roslagsbanan till Arlanda. Lämpligen dragen från Lindholmen eller där i närheten.
Sen har du fått med ett stavfel som sprider sig från karta till karta. Det måste ligga nåt felaktigt grundmaterial hos Lantmäteriet eller nånstans. Det heter Jarlaberg, inte Järlaberg. (Linje T10 till Hemmesta)