Jag kommer fortfarande vara inne på forumet (säkert varje dag som vanligt) och se vad ni har för rackartyg för er och för att hålla mig uppdaterad, kanske kan man hjälpa till med någon enstaka bussbild ibland om man ser nåt när man är ute och reser som jag förhoppningsvis ska fortsätta med, som vissa sett i Ordet är fritt så kanske det blir en långtur till lappland efter sommaren...
Med att jag slutar fota bussar så kommer PHs Bussar inte längre att uppdateras efter det här och det innebär att jag INTE kommer betala den dryga tusenlappen som det kostar att hålla sidan uppe i ett år så i början av juli kommer sidan att försvinna från det underbara Internet och alla bilder kommer bli otillgängliga.
Jag kommer om någon månad eller så istället starta en ny hemsida (som troligen ska heta patrikhansson.se) där jag kommer lägga ut lite andra, mer konstnärliga bilder.
Ni kommer troligen mest se mig i Ordet är fritt om ni vill se några av mina bilder så kolla in där ibland, just nu kan ni se otroligt vackra bilder från Gränna och Visingsö *gör reklam för mig själv*.
Så Tack & Adjö och på återseende utan bussbilder!