Glögg, kaffe och spårvagnsdiggarställe 16a och 16b

Tipsa om lokaltrafikskultur som böcker, film, museer, krogar, resmål, platser, linjer, städer osv. (endast för registrerade användare)

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Tipsa om lokaltrafikskultur som böcker, film, museer, krogar, resmål, platser, linjer, städer osv. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Användarens profilbild
Olle
Kontakt:

Glögg, kaffe och spårvagnsdiggarställe 16a och 16b

Inlägg av Olle »

I Karlsruhe kan man sätta sej på många ställen och digga spårvagnar, speciellt under december när det är julmarknad i stan ......

Bild

Bild

:wink: lle.
Senast redigerad av Olle den fredag 28 december 2007 17:24, redigerad totalt 1 gånger.
:-)lle
Harald
Kontakt:

Inlägg av Harald »

Fan, vad sugen man blir. Fast det ser lite för varmt ut tycker jag. Det ska vara så att frosten biter lite i kinderna. Då ska man stå utomhus med en Thüringer Bratwurst och en Glühwein och titta på spårvagnar. Jag får nog lov att ta en tur i vinter.
Användarens profilbild
Olle
Kontakt:

Korv

Inlägg av Olle »

Harald skrev:Fan, vad sugen man blir. Fast det ser lite för varmt ut tycker jag. Det ska vara så att frosten biter lite i kinderna. Då ska man stå utomhus med en Thüringer Bratwurst och en Glühwein och titta på spårvagnar. Jag får nog lov att ta en tur i vinter.
Ja, wurrarna var läckra. De var en halv meter långa. Och Waihnachstbieran var inte fyskam den heller.

:D lle.
:-)lle
Skriv svar