Mitt nya åk [Bild]
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
- simonbertilsson
- simonbertilsson
USA-blinkers vet jag inte vad det är, och sidoblinkersarna ska vara gula. 
Bilen ska vara original och sober. Funderade ett tag på extraljusen, men det skulle sabba bilens utseende fundamentalt.
Kjolpaket vore fräckt (givetvis Saab original) såvida det inte varit en fotobil. Dvs att jag kommer köra på många små markvägar i min jakt efter den perfekta fotoplatsen.

Bilen ska vara original och sober. Funderade ett tag på extraljusen, men det skulle sabba bilens utseende fundamentalt.
Kjolpaket vore fräckt (givetvis Saab original) såvida det inte varit en fotobil. Dvs att jag kommer köra på många små markvägar i min jakt efter den perfekta fotoplatsen.
Ta gärna en titt på min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com
Usa-blinkers är sånna som har en orange fläck på glaset.simonbertilsson skrev:USA-blinkers vet jag inte vad det är, och sidoblinkersarna ska vara gula.
Som den här tex, http://www.garaget.org/archive/4694/390 ... 578783.jpg
Men då ska du ha vitt på sidorna också

- simonbertilsson
Låter hellre bilen vara i original. Känns mer äkta på något sätt.Slagpåse skrev:Byt oavsett till vita blinkersglas på sidorna också med oranga lampor i, dom små detaljerna gör helheten.
Dessutom passar de blinkersglasen helt ok med den färgen. Hade den varit silver hade det varit en annan femma.
Ta gärna en titt på min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com
Då är det bara kvar att etanolkonvertera snyggingen också! og93 är trevliga bilar.. och usablinkers är givet.. glöm inte att skarva in på parkeringsljuset också så det blir ordentligt gjort.
http://www.nordicuhr.se/main.php?tuning ... 85&lang=se

http://www.nordicuhr.se/main.php?tuning ... 85&lang=se
-
Per Eklund leker mycket med SAAB och hästkrafter
Normalt kör han en version med 650 kusar på banor Norden runt med denna...

Sen tar han fram denna när han vinner Pikes peak backtävling i staterna

Kom på efter att laddat upp bilden att denna SAAB har några år på nacken och att Per nu mer kör en vit SAAB 9-3 med 650 kusar.
Normalt kör han en version med 650 kusar på banor Norden runt med denna...

Sen tar han fram denna när han vinner Pikes peak backtävling i staterna

Kom på efter att laddat upp bilden att denna SAAB har några år på nacken och att Per nu mer kör en vit SAAB 9-3 med 650 kusar.
Det blir mest hjulspinn upp till 100-120.. sen börjar man få fäste.. då går det undan.Lars Stegenius skrev:Över 500 hästar ur en Saab 900!!! Jösses!!! Den skulle det var kul att få provköra!!!
//Lars S (som haft både Saab 99 Turbo och Saab 900 Turbo - otrimmade men dom gick som bara den ändå, i synnerhet 99ona.)