David skrev:Underbart bildreportage från en bortglömd del av Sverige! Detta är verkligen Sveriges svar på Sibirien.
Gör gärna fler tokresor så slipper jag göra det.

Tack, det skulle jag verkligen vilja göra, Sjisjka är däremot en mycket speciell plats på många punkter så jag vet inte riktigt vad som kan slå det.. än!
NerdBoy skrev:Imponerande!
Jag undrar vad lokförarna tänkte när de kom tillbaka efter ett par timmar och du stod kvar på samma plats?
Tack, det tänkte jag också på om det är samma förare, det är ju samma lok på vissa bilder och samma lok kom dagen efter i Kaitum också men om dom känner igen mig och vet att jag fotar så behöver dom inte oroa sig för att det är någon självmordsbenägen kille som tänker hoppa på spåret när tåget kommer.
VeVen skrev:Oao!
3vligt och intressant reportage. Onekligen mycket speciell kollektivtrafikmiljö i denna fantastiska, storslagna natur!
anser förrädaren VeVeN
Jag ber att få tacka och jag kan inte mer än hålla med dig om naturen!
Kantorn skrev:Oerhört intressant reportage. Tur att sådana "idioter" som du finns!
Men cykeln som finns på bild 4 är inte det också en dressin? Det ser ut så på hjulet...
Tack, vissa ska ju vara idioter också!
Visst har du rätt, det är en dressin, halva delen saknades bara så därför råkade jag skriva att det var en cykel.