Där är den! Äntligen! VanHoolen överst var den allra första buss jag åkte i Uppland/Roslagen sedan jag anlänt till Arlanda kring skolavslutningen sommaren 2003, för att med buss ta mig till Rimbo med 806 via byte till 807:an i Åby vsk. Jag har senare undrat vem det var jag åkte med, och nu vet jag. Ser ut att vara samme förare på bilden som körde mig då.
Tack tack!
Senast redigerad av Verspieder den fredag 30 mars 2007 11:25, redigerad totalt 1 gånger.
Verspieder skrev:Där är den! Äntligen! VanHoolen överst var den allra första buss jag åkte i Upplsnd/Roslagen sedan jag anlänt till Arlanda kring skolavslutningen sommaren 2003, för att med buss ta mig till Rimbo med 806 via byte till 807:an i Åby vsk. Jag har senare undrat vem det var jag åkte med, och nu vet jag. Ser ut att vara samme förare på bilden som körde mig då.
Tack tack!
Verkar som du missat den här med ägaren bakom ratten
Jag vet inte hur jag kunnat att du redan lagt upp den. Kanske var det lättare att upptäcka den ur Jims vinkel, då det var vinkeln jag såg den ur då jag klev på? Nåja, tack för bild nr 2 också. Kul att se lite udda äldre bussar.