Spårvägsarkeologi längs Granebergslinjen
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Jag har nog nämnt någon gång förut att jag för ungefär ett och ett halvt år sedan var ute längs resterna av Granebergslinjen i Uppsala och fotograferade. Lat som jag är har jag inte fixat något sätt att publicera bilderna smidigt förrän nu, men här kommer de i alla fall!
Bildtexter följer med bilderna. Om någon vill citera bilderna eller bildtexterna vill jag bli tillfrågad först.
Bildtexter följer med bilderna. Om någon vill citera bilderna eller bildtexterna vill jag bli tillfrågad först.
Re: Spårvägsarkeologi längs Granebergslinjen
tyvärr är de borta från Facebook, det vore mycket intressant att få se dessa!
- Legimitation
+1FredrickB skrev:tyvärr är de borta från Facebook, det vore mycket intressant att få se dessa!
Rekommenderar Pixbox: http://www.pixbox.se/
08 i förskingringen
Canon EOS500D med EFS 18-55 IS och EFS 55-250 IS.
Canon EOS500D med EFS 18-55 IS och EFS 55-250 IS.
...och då kan man inte se på bilderna längre...facebook skrev:Materialet är inte tillgängligt för tillfället
Denna allmänna fotolänk har upphört att gälla. Om du vill se fotografierna kan du be ägaren att generera en ny allmän länk.