Good Luck...

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Det var ett rättKörriktningsvisaren som ska va i det mörkblåa strecket precis bakomför första dörren är bortklonad
Näe, det har jag inte flyttatVästtrafikmärket framför reklamskylten är borta
Det var två rättEfternamnet på denna H E som är von Norrman
Just det, det lilla hålet som föraren kan öppna dörrarna utifrån med...Ovanför H E och bredvid dörröppnaren så borde det vara nån sorts kontakt eller likande...
När jag säger klonat bort så syftar jag på verktyget "klonstämpel" i Photoshop som man kan flytta delar av en bild med för att täcka över andra delar av bilden med för att exempelvis ta bort en fågel i luften som man inte vill ha där eller för att ja... luras lite med spårvagnsbilder...Klonat bort? När man klonar nåt gör man en kopia. Så om du klonat bort en backspegel, borde du istället å två! Som att yngla av sig, om jag skaffar barn, blir vi två, inte noll.
Det där stämmer förmodligen, om han nu inte lyckats att ta en från en annan vagn förstås. Annars är det så att det finns två typsnitt för siffrorna - tyvärr.....Hjortron skrev:7an i Vagnsummret måste du ju tagit bort och gjort i en annan textstil.. Annars brukar dom va lite mer raka
Näe, faktiskt inte. jag har inte gjort något med vagnsnumret. Men man ser ju att något hat hänt med 1:an och 7:an, det tänkte jag på när jag tog bilden... har vagnen varit med om någon krock som gjort att man behövt sätta dit ett nytt nummer?Hjortron skrev:7an i Vagnsummret måste du ju tagit bort och gjort i en annan textstil.. Annars brukar dom va lite mer raka
Det är snyggt med fläskläpp utan trekantslås!TramTok skrev:Näe, faktiskt inte. jag har inte gjort något med vagnsnumret. Men man ser ju att något hat hänt med 1:an och 7:an, det tänkte jag på när jag tog bilden... har vagnen varit med om någon krock som gjort att man behövt sätta dit ett nytt nummer?Hjortron skrev:7an i Vagnsummret måste du ju tagit bort och gjort i en annan textstil.. Annars brukar dom va lite mer raka
Jaja... Mr. Burns satte i alla fall in det femte felet: det högra torkarfästet saknas. Så nu återstår bara ett fel... sök fisk är mitt tips...