C20 kamerorna ur funktion ibland?

Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl.

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Gäst

C20 kamerorna ur funktion ibland?

Inlägg av Gäst »

Är det någon annan som märk att övervakningskamerorna ibland slocknar när man kör? Frågade runt lite men bara en till hade märkt detta.
Är de frästen på när vi parkerar och släcker tågen på uppställningsplatserna? (kom att tänka på det nu när jag ändå frågade)

PS. trasiga kameror gäller på tub3 (om de nu är trasiga)

Janne
Gäst

Inlägg av Gäst »

kanske är någon kontakt som är lös bara?
men det har hänt på kanske 4-5 olika tåg. memorerar alltid nummren/namnen men glömmer bort :? :P :lol:
Användarens profilbild
TimK
Kontakt:

Inlägg av TimK »

Kamerorna ska ju inte visa någonting normalt när man kör, som jag förstår det. Det är bara vid stationsuppehåll samt vid användning av nödtalenheten som de ska visa någonting hos föraren.

Jag betraktar de kameror som ibland visar bild under färd som trasiga. Men jag kan ju ha fel :-).

Mvh Tim
Gäst

Inlägg av Gäst »

Oj skrev vist fel! :) :oops:
Menade förståss att de slocknar ibland när man står på stationer :):D
Tack för svaret ändå TimK :wink:

PS. det är jag som skrev första svaret i tråden, det va en fråga/tipps på ev. preoblem. Men glömde skriva under!

Janne
Gäst

Inlägg av Gäst »

ingen som kan ge svar på mina frågor? :(

Janne
Skriv svar