Var kan detta vara måntro?

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Olle skrev:Det ser ut som C5-vagnar i Stockholm, men dewt är det inte.
Var kan detta vara måntro?
lle.
Nix, jag tror inte att man kan ta bilder av den här typen därstädes.thbe skrev:
Pyongyang ??
Inte är det PATH i alla fall. De vagnarna ser helt annorlunda ut:spårsnoken skrev:Nja. Antingen är det väl PATH i New York eller Lindenwold Line i Philadelphia...
mvh/spårsnoken
spårsnoken skrev:Nja. Antingen är det väl PATH i New York eller Lindenwold Line i Philadelphia...
mvh/spårsnoken
Nix, LAs vagnar ser ut så här .....T-bane Trollet skrev:Metrolink, Los Angeles?
Inte det heller, Bostons olika linjer ser ut så här .....daniel_s skrev:Boston då?
Jag har inte varit i Mexiko City ännu .....Lind skrev:Jag tror mera på något mellan- eller sydamerikanskt land.
Mexico City kanske?
.... inte heller i Dehli.David skrev:Jag gissar på Indien.
Delhi kanske...?
scotland_dan skrev:Ser ut som en Kawasaki vagn
Toronto?
rojje skrev:Jag tippar på Kanada, Toronto.
Mvh Rojje
Inte ens i rätt land. Toronto tunnelbana olika linjer har sådana här vagnar .....mickeb skrev:Två som redan gjort det, men jag gissar också Toronto.
Per Lind skrev:Gissar på Philadelphia.
Var många år sedan jag var där men jag tycker mig minnas en vagnstyp liknande den på bilden.
Philadelphia vänder sina tunnelbanetåg i slinga, förresten, vilket ser ganska skojigt ut.
-Per
Nähää ... inte var det Phily. Market-Frankforflinjen vänder i en slinga vid 69:th Street, vilket alltså inte är vanligt för tunnelbanor. Blue Line i Boston vänder ocks¨å i en slinga inne i stan, se kartan under Bostonbilderna ovan.essin skrev:Då drar jag väl till med Market-Frankford Line i Philadelphia, eftersom även spårvagnen på en av Red Arrow-linjerna pekar på den stan...