Hei!
Det ser ut til at man aldri klarer å få til et system i Oslo som fungerer.....
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... eID=487350
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... eID=487351
ANdreas
4000 kan miste T-banen
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Ja ända ut till Rykkinn, det får vi nog se oss i stjärnorna efter. Förresten, hur långt från Jar ligger Bekkestua (antal stationer)? Vilket håll från Jar, mot Kolsås?
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Ta en titt herBussmicke skrev:Ja ända ut till Rykkinn, det får vi nog se oss i stjärnorna efter. Förresten, hur långt från Jar ligger Bekkestua (antal stationer)? Vilket håll från Jar, mot Kolsås?

Jag tackar. Var det inte du som var med på fototur ute på Jar och på sista SM91-turen?
//Bussmicke.
Stolt ägare av:
Stolt ägare av:
Ni är medlemmar i feil LTF. Rätt LTF finns på andra sida grense...Andy skrev:Jo, det var nok han som kaller seg Nico det, han er forøvrig min bror, og en ivrig LTF'er!Bussmicke skrev:Jag tackar. Var det inte du som var med på fototur ute på Jar och på sista SM91-turen?
Andreas
//Bussmicke.
Stolt ägare av:
Stolt ägare av:
Det heter riktig LTF min venn, mere intresang vår LTF!Bussmicke skrev:Ni är medlemmar i feil LTF. Rätt LTF finns på andra sida grense...Andy skrev:Jo, det var nok han som kaller seg Nico det, han er forøvrig min bror, og en ivrig LTF'er!Bussmicke skrev:Jag tackar. Var det inte du som var med på fototur ute på Jar och på sista SM91-turen?
Andreas
Andreas