Ninaninnana, Anslagstavlan

Tipsa om lokaltrafikskultur som böcker, film, museer, krogar, resmål, platser, linjer, städer osv. (endast för registrerade användare)

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Tipsa om lokaltrafikskultur som böcker, film, museer, krogar, resmål, platser, linjer, städer osv. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Användarens profilbild
bruse

Ninaninnana, Anslagstavlan

Inlägg av bruse »

... eller brist på fantasi på vad jag skulle sätta för titel på detta ämne... Nå, reklam är det! Men för Djurgårdslinjen, så jag duckar halvvägs å försöker se oskyldig ut om Jourmaster eller Webmaster "rasar".

Anslagstavlan på tävä är åxå reklam, fast för statliga myndigheter odylikt, så det är gratis, eller nåt sånt. Så därför...

Det har kommit en ny bok om Djurgårdslinjen. Eller mer om folket på, i, med, över, under Djurgårdslinjen. Tror jag, har bara hört talas om bokprojektet, å nu sett omslaget. Och jag gillar omslaget, vid första anblicken, "åh så tråkig, svart vitt..." Men sen... fin bild på Stefan, å det är ju en spårvagn där bak (ska vi ha en gåta på det eller?) Måste-ha-denna-boken-också!

Älskade spårvagn
40 röster om att vara hängiven sin hobby och om livet i allmänhet
Bild
Finns hos TNF för bara 210 kronor!
http://www.tnf.se/produkt.php?prod_id=74
De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark
Användarens profilbild
Jourmaster
Moderator
Moderator

Inlägg av Jourmaster »

Jourmaster flyttar denna tråd till Kultur och Nöjen, eftersom den platsar bättre där än under visa bilder. För ett tips, det är vad det är ;-)
Forum självt skrev: Tipsa om lokaltrafikskultur som böcker, film, museer, krogar, resmål, platser, linjer, städer osv. (endast för registrerade användare)
//Jourmaster
Jourhavande forummoderator.
Användarens profilbild
bruse

Inlägg av bruse »

Flåt, Jourmaster, jag såg mitt mistag igår, men då vare försent. Sen glömde jag bort att kontakta er för hjälp. Men ni är på alerten!
De e int lätt att förklar för nån som int begrip - Ingemar Stenmark
Skriv svar