Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare) Allmänna forumregler
Solnedgångsbilderna från Gotland var segment A dvs de bästa av de bästa jag har och erbjuda i skymningsbilder för tillfället. Här kommer segment B, inte fullt lika lyckade skymningsbilder men visar de ändå.
Solnedgång åt Bredängshållet i juni förra året tror jag
Solnedgång över Höggarnsfjärden och Bogesundslandet i juni förra året
Sky Wind tillhörande SeaWind Line på Höggarnsfjärden vid samma tillfälle
Hittade bara några gryningsbilder när jag letade lite snabbt (ville inte visa något allt för mycket sämre än det som redan presenterats - vilka bilder )
Men tänk baklänges så blir det skymning!
(klicka för större som vanligt)
Där är det där tornet igen...alltid ska det tränga sig fram...
En väldigt tidig bild (#316) efter att jag skaffade digitalkameran. Gryning över Hudson river och Jersey city, rodnaden har precis börjat skönjas i fasaderna
(Solen kommer gå upp bakom min rygg)
NerdBoy skrev:
Jättefin bild, men var stod du någonstans? Jag får inte riktigt ihop väderstrecken...
Risberget i Kummelnäs/Vikingshill
Är det inte Lidingö som solen går ned över då? (Om du är lite vilse så är det helt OK, det är jag själv allt som oftast... )
Nej, jag är inte vilsen. Det beror på åt vilket håll man riktar kameran. Solnedgångsbilden är riktad mot Bogesundslandet dvs mot nordväst. Fartygsbilden över Lidingö dvs västerut. De ligger väldigt nära varandra seru
Puggen skrev:Solnedgångsbilderna från Gotland var segment A dvs de bästa av de bästa jag har och erbjuda i skymningsbilder för tillfället. Här kommer segment B, inte fullt lika lyckade skymningsbilder men visar de ändå.
Solnedgång över Hagsätra i juli förra året
Han är blygsam, han, Puggen...
Inte fullt lika lyckade - jojo...
Min favorit är (som synes) hagsätrabilden. Tänk att ett traditionellt höghusområde kan vara så vackert.
NerdBoy, dina Kårstabilder är också mycket vackra!
Och mickeb, din bild över Hudson River - obetalbar
och...
och...
nä denna tråden innehöll så många vackra bilder att jag blir alldeles lyrisk!
Den här tråden (tillsammans med naturbildstråden) är en av de bästa trådar på länge! Så himla snyggt! Gillar särskilt den blåa atmosfären i Alex andra bild, och Puggens sista (de andra är ju självklart också riktigt bra). Bra jobbat båda två (och alla andra också ).