MX vogner

Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
William G.S

MX vogner

Inlägg av William G.S »

I dag 25.1 var jeg og testet Oslos nye t-bane vogner. I dag var nemlig den første dagen ordinære passasjerer kunne teste dem. Hadde med kameraet mitt så her kommer bildene.
Først gammelt "skrot" ved Storo:

Bild

Så nytt materiale ved Storo:
Bild

Fin fin vogn dette her :D
Bild

Interiøret:
Bild

Baksiden:
Bild

Zoom in på baksiden:
Bild

Her har vi kommet ut av tunnellen mellom Ullevaal Stadion og Storo og venter på grønt lys:
Bild

På Jernbanetorget gikk jeg av og ferden hjem gikk med sporvogn, legg merke til at destinasjonsskiltet er endret, hadde mye krøll med det når det gjaldt annonseringen siden annonseringen foregikk automatisk.

Bild

Så tilslutt et utydelig bilde av trikken jeg reiste med hjem:
Bild

Beklager at noen bilder ble litt dårlige, men jeg har ikke allverdens med oppløsning på mitt digitalkamera (3 megapixler) og resize bidro en hel del til å dra ned kvaliteten. :wink:
William G.S digger tbaner og trikker.
Användarens profilbild
Andy

Inlägg av Andy »

Hmmmm
Det ser ut som du og jeg fikk bilder av hvert vårt togsett!
Passerte 3x02 settet 2 ganger!

Andreas
William G.S

Inlägg av William G.S »

Var det ikke bare to togsett ute da? Ser ut som du har fått bilder av begge togsettene koblet sammen. :wink: Koblet de sammen senere?
Användarens profilbild
Andy

Inlägg av Andy »

William G.S skrev:Var det ikke bare to togsett ute da? Ser ut som du har fått bilder av begge togsettene koblet sammen. :wink: Koblet de sammen senere?
Nei, de ble ikke koblet sammen etter det jeg veit, og sånn som rutetabellen ser ut, så skal de fortsette å gå sånn som i dag!

Andreas
itera

Inlägg av itera »

Vilka vogner! Man blir lite sugen på att dra dit. Åkte Köpenhamns Metro i julas, den var inte dum den heller. Kul att våra "grannar" här i Norden börjar greppa tunnelbanepeppen.
William G.S

Inlägg av William G.S »

Alle bildene unntatt det første ble slettet av min webhost. :twisted:
Vet ikke hvilken årsak, men antagelig pga jeg alltid har ligget langt over 30 mb som er grensa. :wink:
Skriv svar