Idag har jag tagit mig frihet att strunta i att plugga och tagit mig ut i det trevliga vädret som varit och tagit några bilder som jag faktiskt är nöjd med..
Det vart ganska många bilder unden den lilla stunden jag var ute, men här kommer bildern.
En misslyckad bild för mycket träd men någon kanske gillar den.
För att vara petnoga , L1 går ju inte via Sahlgrenska utan denna var påväg mot Linnéplatsen. titta även på motväxelns tungor som ligger till höger, då svänger man vänster
itera skrev:Snyggt med solen i linsen, gillar GS-serien!
Tack! Det vaar svårt att ta bilder mot solen så det är kul att det vart snyggt
Kantorn skrev:Mycket snygga bilder. Jag tillhör dem som gillar den översta. Men de andra är inte dumma de heller! Fortsätt!
Tack, Jag jobbar just nu på att fösöka fånga spåvagnar med roliga motiv och lite miljö så man slipper alla "tråkiga" zoombilder på bara spårvagnen/bussen (har fått den uppfattningen är det eftersöks lite?
Slagpåse skrev:För att vara petnoga , L1 går ju inte via Sahlgrenska utan denna var påväg mot Linnéplatsen. titta även på motväxelns tungor som ligger till höger, då svänger man vänster http://hem.bredband.net/johan_thorsen/H ... /gs320.jpg
Färgen skrev:Varför skiljer sig färgerna på bussarna?
Om man bortser från att det är spårvagnar och inte bussar så är den bakre vagnen ommålad enligt det "nygamla" färgschemat, medan den främre vagnen inte har varit inne på revision sedan nuvarande färgschema började gälla.
Och eftersom jag inte sagt det tidigare: Väldigt fina bilder Johan!
- Daniel "You can't look dignified while having fun!"