Lyckade Göteborgsbilder.

Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Visa bilder på spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik här!
Allmänna forumregler
Joohan

Lyckade Göteborgsbilder.

Inlägg av Joohan »

Idag har jag tagit mig frihet att strunta i att plugga och tagit mig ut i det trevliga vädret som varit och tagit några bilder som jag faktiskt är nöjd med..

Det vart ganska många bilder unden den lilla stunden jag var ute, men här kommer bildern.

Bild
En misslyckad bild för mycket träd men någon kanske gillar den.

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
itera

Inlägg av itera »

Snyggt med solen i linsen, gillar GS-serien!
Användarens profilbild
Kantorn

Inlägg av Kantorn »

Mycket snygga bilder. Jag tillhör dem som gillar den översta. Men de andra är inte dumma de heller! Fortsätt!
Professionell tyckare
Slagpåse

Inlägg av Slagpåse »

För att vara petnoga :wink: , L1 går ju inte via Sahlgrenska utan denna var påväg mot Linnéplatsen. titta även på motväxelns tungor som ligger till höger, då svänger man vänster
Bild
Joohan

Inlägg av Joohan »

itera skrev:Snyggt med solen i linsen, gillar GS-serien!
Tack! :D Det vaar svårt att ta bilder mot solen så det är kul att det vart snyggt :)
Kantorn skrev:Mycket snygga bilder. Jag tillhör dem som gillar den översta. Men de andra är inte dumma de heller! Fortsätt!
Tack, Jag jobbar just nu på att fösöka fånga spåvagnar med roliga motiv och lite miljö så man slipper alla "tråkiga" zoombilder på bara spårvagnen/bussen (har fått den uppfattningen är det eftersöks lite? ;)
Slagpåse skrev:För att vara petnoga :wink: , L1 går ju inte via Sahlgrenska utan denna var påväg mot Linnéplatsen. titta även på motväxelns tungor som ligger till höger, då svänger man vänster
http://hem.bredband.net/johan_thorsen/H ... /gs320.jpg
Tack för att du rättade :D Det är nu ändrat

//Johan
Christer L

Inlägg av Christer L »

kan ju bara instämma hår o säga att jag e ju en som tycker varje årstid har sin tjusning, så varför inte lite vinterbilder från Göteborg... :D .

motiv på långt håll med fina bakgrunder :D mm, gillar den med kyrkan t.e.x., eller broar och viadukter de e häftigt :D :!:

Du hade väl skaffat ny kamera också blir ju chyssta bilder.
Christer
Färgen

Inlägg av Färgen »

Varför skiljer sig färgerna på bussarna?

Bild
Användarens profilbild
A30

Inlägg av A30 »

Färgen skrev:Varför skiljer sig färgerna på bussarna?

Bild
Bussarna?
//A30
Användarens profilbild
Daniel R

Inlägg av Daniel R »

Färgen skrev:Varför skiljer sig färgerna på bussarna?
Om man bortser från att det är spårvagnar och inte bussar så är den bakre vagnen ommålad enligt det "nygamla" färgschemat, medan den främre vagnen inte har varit inne på revision sedan nuvarande färgschema började gälla.

Och eftersom jag inte sagt det tidigare: Väldigt fina bilder Johan!
- Daniel
"You can't look dignified while having fun!"
Skriv svar