M32 Destinationsskyltar

Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl.

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Eco

M32 Destinationsskyltar

Inlägg av Eco »

Det slog mig idag när jag åkte med den nya vagnen att de M32:or jag sett hittills saknar destinationsskyltar på sidorna, VÄLDIGT irriterande. Jag stör mig redan på att M28, M29, och M31 borde ha fler destinationsskyltar, kan tänka mig hur jobbigt det blir i framtiden när Brunnsparken är full av M32:or i kö vid hållplatserna utan att man har en aning om vilka linjer de går på.

Någon som vet om det kommer att monteras fler destinationsskyltar?
Kommer de nya vagnarna att få samma coola externa linjeutropning som vissa bussar har idag? Det vore ju bra, tycker jag :P

//André
André
Mr. Burns

Inlägg av Mr. Burns »

Jomenvisst finns det sådana. Kolla in vagnen på bilderna. På högersidan finns det just framför andra dörrparet och bakom tredje dörrparet. På vänstersidan sitter det en skylt längst fram på fjärde vagnsdelen.
Eco

Inlägg av Eco »

Mr. Burns skrev:Jomenvisst finns det sådana. Kolla in vagnen på bilderna. På högersidan finns det just framför andra dörrparet och bakom tredje dörrparet. På vänstersidan sitter det en skylt längst fram på fjärde vagnsdelen.
Ja men se där... Dom såg jag inte =)
Det är lite svårt att se med alla reflekterade glasytor...
Väldigt trevligt med en vagn som känns lika inbjudande att kliva på genom vilket dörrpar som hellst... När jag åker M31 sitter jag ALDRIG i B-delen... och endast i C-delen när jag är trötter å inte orkar gå upp för trappan till A-delen... :p
Får nog starta en ny tråd om detta... ses i den! :P
André
Skriv svar