Stopp i trafiken i Göteborg?

Övriga diskussioner om lokaltrafik som ej platsar i andra forum. (exempelvis lokaltrafik med båtar)

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Övriga diskussioner om lokaltrafik som ej platsar i andra forum. (exempelvis lokaltrafik med båtar)
Allmänna forumregler
Hagrido
Inlägg: 354
Blev medlem: fredag 07 mars 2003 22:01
Ort: Göteborg
Kontakt:

Stopp i trafiken i Göteborg?

Inlägg av Hagrido »

Var vid bellevue strax efter 14 och då var det massor med 8or och en 9a där uppe.. någon som vet vad som hänt?
Användarens profilbild
Daniel R
Inlägg: 520
Blev medlem: fredag 02 maj 2003 22:51
Ort: Göteborg

Inlägg av Daniel R »

Problem med kontaktledningen mellan Hammarkullen och Hjälbo.
- Daniel
"You can't look dignified while having fun!"
Hagrido
Inlägg: 354
Blev medlem: fredag 07 mars 2003 22:01
Ort: Göteborg
Kontakt:

Inlägg av Hagrido »

Daniel R skrev:Problem med kontaktledningen mellan Hammarkullen och Hjälbo.
Tackar!
Skriv svar