En bild Ifrån Luleå
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
En bild Ifrån Luleå
hehe , måste vara lules nya ? ; )

- Ulrik Berggren
- Kontakt:
Re: En bild Ifrån Luleå
Hehe, hållplatsservicebussen (som även används som avbytarbuss tror jag). Bilden tagen utanför depån på Midgårdsvägen (där f ö alla LLTs vagnar får plats inomhus. Smaka på det, SLBussJohan skrev:hehe , måste vara lules nya ? ; )

/UB
Pendeltåg till N Botkyrka, NU! Pengar finns ju...
Pendeltåg till N Botkyrka, NU! Pengar finns ju...
Jag har varit på alla busgaregen längs E4an och alla har ståt inne = ) det var abra en buss som stog ute i Luleå det var denna:Ulrik Berggren skrev:Hehe, hållplatsservicebussen (som även används som avbytarbuss tror jag). Bilden tagen utanför depån på Midgårdsvägen (där f ö alla LLTs vagnar får plats inomhus. Smaka på det, SLBussJohan skrev:hehe , måste vara lules nya ? ; )

-
Anledningen till att samtliga bussar står inomhus i Luleå och Piteå bland annat, beror väl på det bistra klimatet i Norrland. Inte alls ovanligt att det är 30- på morgonen när bussarna ska ut i trafik. (Finns nätter då det kan vara t.o.m 40-) Därtill är det inte alls ovanligt att det kan snöa dryga 1 meter per natt. Då tar det tid att skotta fram bussarna.
Mikael
Mikael
Man trenger ikke busslappen engangBussJohan skrev:hehe , måste vara lules nya ? ; )