Det å være en sporvognsentusiast og sporveisansatt

Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Användarens profilbild
Andy

Det å være en sporvognsentusiast og sporveisansatt

Inlägg av Andy »

Hei!
Tenkte litt på at jeg skal skrive litt om det å være en sporvognsentusiast og sporveisansatt..........

Har opplevd en del negativt, blant annet når jeg har fortalt fremmede folk på min alder at jeg er intresert i sporvogner (jeg er 21)
har da fått komentarer om hvordan f*** kan man være intresert i gamle sporvogner, og at jeg er en trikke-nerd!

På mine hjemmesider har jeg en gjestebok, og der har folk skrevet at jeg er en liten trikkehomse OSV!
Bare ta en titt her:
http://home.online.no/~andreaar/guestbook.html

Har blitt hetsa av folk på vei til eller fra jobb når jeg har vært i arbeidsklær, har fått komentarer om hvem f*** tror jeg at jeg er, da spessielt av småunger i sæggebukser, og den sporvognen jeg kjørte med da fikk jeg inn til vask senere på kvelden, og der de småungene hadde sittet var hele vogna tagga ned!

Jeg synes at jeg (og alle andre sporveisintreserte og sporveisansatte) kan få være i fred med vår hobby og arbeidsplass uten å oppleve trusler eller hetsing!

Hilsen
Andreas
Låst