Kan vara första gången jag visar en Cx-bild. Fina exemplar var det iallafall.

Med dessa avslutande två får jag väl anse motivet täckt ur alla vinklar, eller tills jag kan lägga vantarna på en helikopter...

(klicka för större) mvh /M
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Jo visst är det C20F Inkognito på bilden. Om man zoomar lite ser man att vagnsnumret är 2000, och även om namnet är oläsligt skulle det kunna vara just Inkognito. Dessutom talar ju de släta sidorna sitt tydliga språkhans pursche skrev:På din tredje bild längst fram så ser det ut som att det är X20F på de släta sidorna.
JoAnonymous skrev:Du hade en jävla tur som lyckades plåta ett 4-vagnars Cx-tåg! Det existerar ju egentligen inte (förrutom i vagntransporter).![]()
![]()
Jobbar på det! Trodde iofs jag var utvisad på "otillbörligt användande av Photoshop"...kildor skrev:(men var är bilden med fyra C20-tåg?)
Ja, inte var det kon som var på isenDaniel skrev:Så det var DU som stod på isen..![]()
Och på den andra, i nästan samma position. Av det kan man dra slutsatsen att jag är ruggigt snabb på att byta fotoplats. Eller så kan man dra en annan, tråkigare, men troligen korrektare slutsats!hans pursche skrev:På din tredje bild längst fram så ser det ut som att det är X20F på de släta sidorna.
Er det strømavtageren vi ser på dette bildet?mickeb skrev:http://macsw.myftp.org/2/gondolen7_L.jpg
Om vi ser den låter jag vara osagt, men den är där!Andy skrev:Er det strømavtageren vi ser på dette bildet?
Ja, den glömmer vi inte. Men skulle du, trots allt, bli först med en bild på fyra C20 så kan du räkna med att bilden kommer granskas pixel för pixelmickeb skrev:Jobbar på det! Trodde iofs jag var utvisad på "otillbörligt användande av Photoshop"...kildor skrev:(men var är bilden med fyra C20-tåg?)
Nae, du verkar ha ratat mitt tåg.. Illa.. Det drar ju lätt till sig blicken om det står någon under bron, det är inte varje dag..mickeb skrev:Ja, inte var det kon som var på isen
Önskar jag kunde säga att jag såg dig, men ni syns inte lika bra! När såg du mig, är du med ovan eller ratade jag dig?![]()
Fortfarande har jag inte sett någon förare som stämt bra nog på din beskrivning för att våga outa mig...