Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Instämmer helt, funderar dock bara på Var han har stått.Björne skrev:Mästerklass som vanligt JonasGillar särskilt första bilden på M97:an!!
Överst på Odensgatan, vid Västra Station, ungefär. Huset i bakgrunden är väl nybygget som ser ut som den gamla villan mittemot som är en läkarmottagning. Nybygget innehåller väl fortfarande ett apotek?Bussmicke skrev:Instämmer helt, funderar dock bara på Var han har stått.
Så kanske det är. Jag hade för mig att tomten var tom innan Apoteket kom dit, men det kanske den inte var?Anonymous skrev:Huset i bakgrunden kallas väl Villa Nestor och är nog inte så ny.
Nybygget innehållandes vårdcentral, apotek och vanliga lägenheter ligger något längre ner på Kneippgatan och syns inte på bilden om jag inte ser fel.
Kan då nämna att berg och dalbanan på bilderna 1 och 4 finns på Odensgatan och är en av de fyra sträckor som kommer att få nytt spår med bredare spårmittavstånd under 2005.Stefan Widén skrev:Man får nästen en 3D känsla i bilderna.. och även vissa assosiationer av en ..Berg och dal..ban...spårväg..![]()
/stefan