Några av dagens bilder från Göteborg

Övriga lokaltrafikbilder som exempelvis båtar här!

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Övriga lokaltrafikbilder som exmpelvis båtar här!
Allmänna forumregler
Björn J.

Inlägg av Björn J. »

TonyM skrev:
Björn J. skrev:
Kristofer skrev:Ånej, det är inga problem alls. En göteborgare som inte varit i Stockholm kan ju aldrig anses vara en riktig karl... :twisted: :twisted: :twisted:
De va la änna tvättom:
En Stockholmare som allri vatt här e ingen rekti karl

Bj.
Kal menar du väl änna? ;-) eller Ada för den delen.
Å andra sidan, en stockholmare (eller skåning) kan väl aldri va "Kal"

//Måns Gåsapåg.
Oavsett varifrån man är bördig, kan man ju vara karl för sin hatt...
(Och här hade jag tänkt visa en bild på G.S. iförd halmhatt avsedd för häst, men då jag inte frågat konduktören i fråga om lov, låter jag bli...)

Bj.
Vadå jag dyster?
Användarens profilbild
Olle
Kontakt:

Re: Några av dagens bilder från Göteborg

Inlägg av Olle »

Björne skrev:
Några av dagens bilder från Göteborg

/Björn
Det får mej osökt att tänka på skylten "Gratis öl imorgon" (fast på engelska) som en pub vid en av Londons spårvägsgator hade uppsatt i många år.

Dagens bilder från Göteborg!

:D lle.
:-)lle
tomsa
Kontakt:

Inlägg av tomsa »

Björne skrev: Det var gratis att åka med Ringliniens vagnar. I övriga kolektivtrafiken var det två för en. Något som jag tycker Västtrafik kan göra bättre nästa år. Gratis kolektivtrafik denna dag.
Första året det var "Geniala dagen" så var det gratis under lördagen i hela Västtrafiks område. Västtrafik fick dock otrolig kritik från såväl resenärer som trafikbolag för detta, då folk inte kom till jobbet p g a att fordonen var trafikfarligt överfulla med resenärer som vill åka gratis... så nej tack, inget gratisåkande på Västtrafiks fordon, men upprepa gärna 2 för 1, men med bättre information till allmänheten om reglerna för det...
- tomsa
Leg Spvf i GBG
Skriv svar