Det finns nackdelar med förarlöst

Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl.

Moderatorer: Jourmaster, Infomaster

Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Användarens profilbild
Odd
Inlägg: 7169
Blev medlem: onsdag 11 september 2002 23:03

Det finns nackdelar med förarlöst

Inlägg av Odd »

Det finns många fördelar med förarlös trafik, men det finns även nackdelar. Avsikten med detta inlägg är inte att hävda att en enda nackdel överväger alla fördelar, däremot är avsikten att visa att med ny teknik så kommer även nya risker.

Men här är en nysläppt video på kanalen Youtube-"Plainly Difficult".
Jag gillar boxar – jag tänker gärna utanför dem.