Jag har under en tid jobbat med att få ut alla mina bilder från SL-området (ej pendeltåg, då dessa ligger i Tåg i Sverige). Här finns lite länkar... (klicka på miniatyrer så ser ni större bild).
Det finns många bra bilder på de svarta A34 på din bildsait tramtrain.se. Det vore fint om du kan tänka dig att lägga ut dem i special- bildtråden om den svarta A34?