Liljeholmen i januari och C14 1366 rullar ner från vändbryggan för att påbörja en tur mot Mörby.

Februari representeras av A35 477 som med, Söders höjder i bakgrunden, lämnar Sickla udde.

I mars var snön borta men inte vagnbristen på Lidingöbanan. A36 ankommer här Käppala där vagnen vänder tillbaka mot Ropsten.

I april var snön tillbaka och vi ser C30 2311 i Skärmarbrink.

I maj invigdes slutligen Tvärbanans gren till Bromma flygplats och A32 435 var en dag ute på just L31.

I juni lämnades Stockholm under en dag för ett besök i Malmköping och vi ser här A3 143 passera hållplats Udden.

Grönska i överflöd kunde man i juli få vid Kymlinge, C14 1288 med flera passerar med god fart.

Grönskan fortsatte in i augusti och Saltsjöbanans veterantåg utförde några körningar för allmänheten under en helg, här har tåget precis lämnat Fisksätra.

I september kördes A24B 17 några varv på Lidingöbanan för allmänheten och här ser vi den rulla ner mot Torsvik.

I oktober kom höstfärgerna på riktigt och vi ser A32 418 ankomma Olovslund med raksträckan mot Nockeby torg i bakgrunden.

I november var löven borta men som kompensation fick vi ett strålande väder, åtminstone i några dagar. X60 6042 ankommer Hemfosa där enkelspåret mot Nynäshamn börjar.

I december kom snön under några dagar men lagom till att X3p 35 körde var den borta. X3p 35 närmar sig Lindholmen efter att ha deltagit i ett tågmöte med X2p 33, Bp 896 och X4p 37 vid Frösunda.

Gott nytt år!