ARRIVA Upplands Väsby
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om trådbussar och andra bussar i reguljär lokaltrafik.
Allmänna forumregler
Diskussioner om trådbussar och andra bussar i reguljär lokaltrafik.
Allmänna forumregler
ARRIVA Upplands Väsby
SÅ nu har de nya tidtabellerna för Trafiken i Upplands Väsby blivit officiella och då kan man konstatera att Arriva har tagit sovmorron !Ingen bussanslutning till de första tågen!
Hälsingborgare i själ o hjärta
Re: ARRIVA Upplands Väsby
Linje 598 får väl en ny avgång på vardagsnätter?
Vilken linje tänker du på Leif? 524 verkar gå ungefär som förut om det är förbindelser in mot stan du menar. 568 senareläggs med 9 minuter så att du precis missar pendeln fast du kan ju kanske ta sista 592:an i stället och vara vid Centralen före tåget, i alla fall i teorin...
Dock tycker jag ändå att det verkar bli en rätt kraftig försämring med tanke på att du i praktiken får en förbindelse i halvtimmen ända fram till kl 8 på morgonen mot mer än dubbla turtätheten idag, detta verkar konstigt då det går en hel massa pendeltåg från Upv så det är kanske något som inte stämmer i tidtabellerna?
(Den där tabellen för 598 som nån talar om kan jag inte ens hitta...)
Dock tycker jag ändå att det verkar bli en rätt kraftig försämring med tanke på att du i praktiken får en förbindelse i halvtimmen ända fram till kl 8 på morgonen mot mer än dubbla turtätheten idag, detta verkar konstigt då det går en hel massa pendeltåg från Upv så det är kanske något som inte stämmer i tidtabellerna?
(Den där tabellen för 598 som nån talar om kan jag inte ens hitta...)
linjerna 531 539 545 har alla blivit senarelagda på samma vis som 568
det är de linjer som jag kan använda för att ta mig till stationen i Väsby resten av linjerna i väsby har jag inte kollat ännu
det är de linjer som jag kan använda för att ta mig till stationen i Väsby resten av linjerna i väsby har jag inte kollat ännu
Hälsingborgare i själ o hjärta