Jag skulle bli glad om någon kunde lägga ut lite bilder från 1:ans gren mot Östra sjukhuset, jag har aldrig kommit mig för att åka stäckan från "där ettat och trean delar på sig" till Östra. Om jag inte är helt ute och far finns det väl minst en forumskribent som bara skulle behöva sträcka sig ut genom fönstret och plåta denna åtminstone av mig lite bortglömda sträcka.
Martin skrev:Jag skulle bli glad om någon kunde lägga ut lite bilder från 1:ans gren mot Östra sjukhuset, jag har aldrig kommit mig för att åka stäckan från "där ettat och trean delar på sig" till Östra.
Ska ha med mig kameran nästa gång jag kör linje 1 *ler*
Martin skrev:Jag skulle bli glad om någon kunde lägga ut lite bilder från 1:ans gren mot Östra sjukhuset, jag har aldrig kommit mig för att åka stäckan från "där ettat och trean delar på sig" till Östra.
Ska ha med mig kameran nästa gång jag kör linje 1 *ler*
När du ändå är i farten och kör nästa gång Tommy, kan du inte ta lite förarhyttsbilder så man får se hur det ser ut lite mer ingående än vad man kan se suktande utanför förardörren
Martin skrev:..... Om jag inte är helt ute och far finns det väl minst en forumskribent som bara skulle behöva sträcka sig ut genom fönstret och plåta denna åtminstone av mig lite bortglömda sträcka.
Undrar vem det kan vara då..
Denna bilden duger förståss inte, eftersom jag själv inte tagit den, den är exponerad strax efter "delningen" men år treans håll, dessutom är ju "någonting" spårlöst försvunnet....
Björn J. skrev:
Denna bilden duger förståss inte, eftersom jag själv inte tagit den, den är exponerad strax efter "delningen" men år treans håll, dessutom är ju "någonting" spårlöst försvunnet....
Bj
Det tycks verka som det heller inte finns något spår av det...
Björne skrev:När du ändå är i farten och kör nästa gång Tommy, kan du inte ta lite förarhyttsbilder så man får se hur det ser ut lite mer ingående än vad man kan se suktande utanför förardörren
Tur jag var på IKEA och köpte nya alkaliska batterier till digitalkameran idag, lär bli mycket fotat imorgon *ler* Har ju slarvat bort laddaren till de laddningsbara batterierna... *sucka*
Björne skrev:När du ändå är i farten och kör nästa gång Tommy, kan du inte ta lite förarhyttsbilder så man får se hur det ser ut lite mer ingående än vad man kan se suktande utanför förardörren
Tur jag var på IKEA och köpte nya alkaliska batterier till digitalkameran idag, lär bli mycket fotat imorgon *ler* Har ju slarvat bort laddaren till de laddningsbara batterierna... *sucka*