Fire dager igjen med Göteborg-trikker i Oslo
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Diskussioner om spårvägar, tunnelbanor, lokalbanor och förortsjärnväg med reguljär lokaltrafik. Ej fjärrtrafik på järnväg odyl. Allmänna forumregler
Fire dager igjen med Göteborg-trikker i Oslo
Siste dag med M25 / SM91 i trafikk i Oslo blir torsdag 31. oktober.
Re: Fire dager igjen med Göteborg-trikker i Oslo
Hei!Roar skrev:Siste dag med M25 / SM91 i trafikk i Oslo blir torsdag 31. oktober.
Merkelig at det ikke har blitt noen LTF tur med M-25 / SM-91!
Veit du noe mere om dette Roar?
Du kan jo eventuelt maile meg privat på andreaar@online.no
Andreas
Göttis-tur?
Det var da en LTF-medlemstur med slik vogn for ikke så lenge siden, bl.a. til Kolsås?
Ska man skrota dem sedan eller ska nån tillbaka till Göteborg eller vidare nån annanstans? Varför inte till Djurgårdslinjen?!
//Bussmicke.
Besök min hemsida samt Bussmicke.se på Facebook.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Stolt ägare av:
Canon EOS R & 6D Mark II, Canon EOS M5 och Canon Powershot G7 X Mark II samt Sony RX100 Mark III och VII.
Hei!Bussmicke skrev:Ska man skrota dem sedan eller ska nån tillbaka till Göteborg eller vidare nån annanstans? Varför inte till Djurgårdslinjen?!
etter det jeg har hørt så kommer alle vognene til å bli sendt til skroting, bortsett fra en museumsvogn!
Hørte tidligere at SSR skulle få en delevogn, men denne kommer vell også til å bli skrota etterhvert!
Har også hørt noe rykter at man muligens skal beholde en ekstra vogn som skolevogn i Oslo, men dette er ikke noe jeg kan bekrefte!
SHS fikk en forespørsel om de ville overta en vogn, men de var ikke intresert!
Andreas
Re: Fire dager igjen med Göteborg-trikker i Oslo
Turen vi hadde i fjor høst var avslutningstur for M25 i følge Håkon, jeg pratet med han på telefon på søndag!Andy skrev:Hei!Roar skrev:Siste dag med M25 / SM91 i trafikk i Oslo blir torsdag 31. oktober.
Merkelig at det ikke har blitt noen LTF tur med M-25 / SM-91!
Veit du noe mere om dette Roar?
Du kan jo eventuelt maile meg privat på andreaar@online.no
Andreas
Nico
Håll oss underrättande om vad som sker med alla SM91.Andy skrev: Har også hørt noe rykter at man muligens skal beholde en ekstra vogn som skolevogn i Oslo, men dette er ikke noe jeg kan bekrefte!
Andreas
//Bussmicke.
Stolt ägare av:
Stolt ägare av:
Hei!Bussmicke skrev:Håll oss underrättande om vad som sker med alla SM91.Andy skrev: Har også hørt noe rykter at man muligens skal beholde en ekstra vogn som skolevogn i Oslo, men dette er ikke noe jeg kan bekrefte!
Andreas
Selvsagt skal jeg gjøre det!
Hvis vi får anledning til det, så kan vi se om vi kan få tatt noen av de M-25 / SM-91 som står hensatt i Grefsen vognhall!
Andreas