Slutet för kryssningsbåt till Åland
Moderatorer: Jourmaster, Infomaster
Kategoriregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Livet handlar inte bara om spårvagnar och lokaltrafik. Här kan det diskuteras om andra ting. (endast för registrerade användare)
Allmänna forumregler
Slutet för kryssningsbåt till Åland
"...men det är ju mörkt ute?..."
"- aah, tänkte inte på de..."
Re: Slutet för kryssningsbåt till Åland
Snyft! Hittills har jag kunnat välja att inte åka med, i fortsättningen är jag tvungen! Och detta alltså i borgarnas Sverige! Hallåååå.... 

Håller med till fullo, har åkt Birger Jarl EN gång, och det gör jag aldrig om...(Precis som med surströmming...). 
Får jag välja så saknar jag nog mera Lidingövagnarna än Birger Jarl...

"...men det är ju mörkt ute?..."
Titta vilken kvalitetsunderhållning som vi går miste om: http://www.anedinlinjen.se/erbjudande/u ... ing-ombord
- Christer J
Jag föredrar att sakna Svea Jarl - med ångmotor.roggek skrev:Håller med till fullo, har åkt Birger Jarl EN gång, och det gör jag aldrig om...(Precis som med surströmming...).
/ Christer J - Tidigare och framtida målarmästare samt allmänbildad
"Næst efter kønsdriften er, af alle menneskelige drifter, jernbanedriften den, der sætter de fleste lidenskaber i bevægelse" JK Lauridsen.
"Næst efter kønsdriften er, af alle menneskelige drifter, jernbanedriften den, der sætter de fleste lidenskaber i bevægelse" JK Lauridsen.
- Hechtwagen
Hade ju Birger Jarl också en bit in på 80-talet!